Inbound & Content marketing

Marketing is allang niet meer synoniem aan keihard roepen dat je de beste bent. Je moet het bewijzen met goede verhalen. Met de web site als spil in het content web.

Populaire termen hoor. Iedereen wil aan content marketing doen, maar beginnen betekent hard werken. En eerlijk formuleren wat u wel of niet kunt. Voor wie u dat wil doen. Het resultaat is een overzicht van de mogelijke klanten, uw capaciteiten en competenties.

Daarna zoekt u in de organisatie de bewijzen. Verpak dat vervolgens in allerlei prettige, hapklare brokken content. Denk aan bijvoorbeeld:

  • Case studies in print of online(ja, ze bestaan nog)
  • Micro-sites
  • Filmpjes
  • E-books of whitepapers (nog zo’n buzz woord)
  • Interviews met klanten
  • Apps
  • Infographics
  • Podcasts
  • Blogs
  • Company magazines

De laatste stap is de keuze van de kanalen waarlangs de content wordt aangeboden. Natuurlijk bepaalt u van te voren hoe een prospect uiteindelijk op de website terecht komt en informatie gaat opvragen.

AFFARE zorgt voor het content plan, de creatie van de content en de promotie van de content. Of u doet een gedeelte in eigen huis, onder onze begeleiding.

De keuze is aan u.

Heeft u interesse?

Neem contact met ons op en wij bellen of mailen z.s.m. terug!

NEEM CONTACT OP